top of page

FAQ

  • Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
    Bestel je op werkdagen vóór 18.00 uur dan versturen we dezelfde dag nog jouw bestelling, mits op voorraad. Hiervoor werken we samen met PostNL en DHL en kun je in de regel jouw bestelling de volgende dag in thuis verwachten. Wanneer het erg druk is bij onze vervoerders (bijvoorbeeld tijdens feestdagen) dan dien je rekening te houden met langere levertijden tot maximaal 5 werkdagen.
  • Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?
    Helaas, na het bestellen en afrekenen van jouw bestelling is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen. Je kunt dan eenvoudig de bestelling annuleren en een nieuwe bestelling bestelling aanmaken.
  • Ik wil mijn bestelling op een ander adres laten leveren, kan dat?
    ja hoor! Geen probleem. Bij het afronden van het bestelproces kun je gemakkelijk aangeven of de bestelling ergens anders geleverd moet worden. Bijvoorbeeld bij een afhaalpunt, op je werk of bij de buren.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ook dat is geen probleem. Je hebt hiervoor 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Volg hiervoor wel de retourprocedure zoals we elders op onze website beschreven hebben.
  • Wat zijn veelgestelde vragen?
    Veelgestelde vragen kunnen gebruikt worden om snel algemene vragen te beantwoorden over je bedrijf, zoals 'Naar waar kunnen producten verzonden worden?', 'Wat zijn de openingstijden?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'. Met veelgestelde vragen kunnen mensen op een eenvoudige manier op je site navigeren en de SEO van je site verbeteren.
bottom of page